Managed Document Services - hallinnoidut asiakirjapalvelut - R-Office

Managed Document Services – hallinnoidut asiakirjapalvelut

Tiedon sujuva hankinta, hallinta ja edelleen jakaminen on onnistuneen yritystoiminnan yksi tärkeimmistä kulmakivistä. Mitä kireämmäksi kilpailutilanne muuttuu, sitä korostuneempi merkitys ketterällä tiedonhallinnalla on. Tarjoamme räätälöityjä ratkaisuja tiedonhallinnan prosesseihin ja varmistamme, että yrityksesi tiedot ovat turvassa ja helposti saatavilla. Ratkaisumme pohjautuu Ricoh Managed Document Services -konsultatiiviseen palveluun.

R-Officen hallinnoidut asiakirjapalvelut jakautuvat kolmeen osa-alueeseen:

  • Tiedon luominen
  • Tiedon liikkuminen yrityksen sisällä
  • Tiedon käsittely tavalla, joka luo lisäarvoa

Yksikään yritys ei ole samanlainen. Emme tarjoa kaikille samaa pakettiratkaisua, vaan suunnittelutyö etenee yhteistyössä asiakkaan kanssa huomioiden yrityksen yksilölliset tarpeet, tavoitteet ja toimintatavat.

Kun asiakirjojen hallinta on yrityksessänne optimoitu, vaikuttaa se heti tuoden konkreettisia hyötyjä liiketoimintasi tueksi:

Parannat asiakastyytyväisyyttä nopeammalla vasteajalla
Asiakkaasi odottavat ja ansaitsevat tehokasta ja asiantuntevaa palvelua. Asiakirjaprosessiesi virtaviivaistaminen auttaa asiakaspalvelijoita hoitamaan tehtävänsä helpommin, jolloin he voivat tarjota yksilöllistä palvelua, mikä puolestaan nostaa asiakastyytyväisyyttä ja uskollisuutta.

Saat enemmän irti tietopääomastasi
Ratkaisumme on suunniteltu edistämään tiedon vapaata liikkuvuutta läpi koko organisaatiosi. Kun tietosi on paremmin saatavilla, muokattavissa, haettavissa, siirrettävissä ja helpompaa käyttää uudelleen, olet paremmin valmistautunut muuttuvaan toimintaympäristöön.

Parannat tuottavuutta ja vähennät jätteen määrää
Kun teknologia suunnitellaan työntekijöiden mieltymysten mukaiseksi ja työntekijöitä autetaan sopeutumaan muutoksiin, suorituskyky ja tehokkuus paranevat välittömästi. Autamme myös hallinnoimaan prosesseista aiheutuvia kuluja etsimällä pullonkauloja ja hallitsemalla resurssien käyttöä. Tämä nopeuttaa toimintoja ja vähentää hävikkiä ja näin parantaa sijoitetun pääoman tuottoa.

Lue myös blogi, jossa käsitellään aihetta otsikolla ”5 yleistä mielikuvaa hallinnoiduista asiakirjapalveluista – ja miksi ne eivät pidä paikkaansa”.

Mikäli hallinnoidut asiakirjapalvelut tai muut tulostamiseen liittyvät asiat kiinnostavat, niin ota ihmeessä meihin yhteyttä. Paikalliset asiantuntijamme auttavat sinua mielellään. Soita asiakaspalvelunumeroomme 0290 009 025 tai täytä yhteydenottopyyntölomake.

Näytä alueesi asiantuntijat

Myynti Pohjois-Suomi

Kari Kotila

Myynti
Oulu
040 186 7766
kari.kotila@r-office.fi

Jorma Hartikainen

Myynti
Rovaniemi
040 767 2889
jorma.hartikainen@r-office.fi

Reima Kemppainen

040 045 1813
reima.kemppainen@r-office.fi

Sampo Mäkelä

040 052 4438
sampo.makela@r-office.fi

Tapani Ylimaunu

Myynti
Oulu
044 370 0130
tapani.ylimaunu@r-office.fi

 

Myynti Etelä-Suomi

Mikko Pirinen

Myynti
Uusimaa
040 502 2340
mikko.pirinen@r-office.fi

Pekka Marjakangas

Myynti
Uusimaa, Kanta-Häme
040 717 2163
pekka.marjakangas@r-office.fi

Pasi Jauhiainen

Myynti
Uusimaa
0400 268 560
pasi.jauhiainen@r-office.fi

Petri Pohjola

045 171 9650
petri.pohjola@r-office.fi

Myynti Itä-Suomi

Iiro Ronkainen

Myynti
Mikkeli
040 416 0080
iiro.ronkainen@r-office.fi

Eetu Repo

Myynti
Kuopio
044 787 7007
eetu.repo@r-office.fi

Jaakko Miettinen

Myynti
Kuopio
050 562 2056
jaakko.miettinen@r-office.fi

Jätä yhteydenottopyyntö

X