Tiedon sujuva hankinta, hallinta ja edelleen jakaminen on onnistuneen yritystoiminnan yksi tärkeimmistä kulmakivistä. Mitä kireämmäksi kilpailutilanne muuttuu, sitä korostuneempi merkitys ketterällä tiedonhallinnalla on. Tarjoamme räätälöityjä ratkaisuja tiedonhallinnan prosesseihin ja varmistamme, että yrityksesi tiedot ovat turvassa ja helposti saatavilla. Ratkaisumme pohjautuu Ricoh Managed Document Services -konsultatiiviseen palveluun.
R-Officen hallinnoidut asiakirjapalvelut jakautuvat kolmeen osa-alueeseen:
- Tiedon luominen
- Tiedon liikkuminen yrityksen sisällä
- Tiedon käsittely tavalla, joka luo lisäarvoa
Yksikään yritys ei ole samanlainen. Emme tarjoa kaikille samaa pakettiratkaisua, vaan suunnittelutyö etenee yhteistyössä asiakkaan kanssa huomioiden yrityksen yksilölliset tarpeet, tavoitteet ja toimintatavat.
Kun asiakirjojen hallinta on yrityksessänne optimoitu, vaikuttaa se heti tuoden konkreettisia hyötyjä liiketoimintasi tueksi:
Parannat asiakastyytyväisyyttä nopeammalla vasteajalla
Asiakkaasi odottavat ja ansaitsevat tehokasta ja asiantuntevaa palvelua. Asiakirjaprosessiesi virtaviivaistaminen auttaa asiakaspalvelijoita hoitamaan tehtävänsä helpommin, jolloin he voivat tarjota yksilöllistä palvelua, mikä puolestaan nostaa asiakastyytyväisyyttä ja uskollisuutta.
Saat enemmän irti tietopääomastasi
Ratkaisumme on suunniteltu edistämään tiedon vapaata liikkuvuutta läpi koko organisaatiosi. Kun tietosi on paremmin saatavilla, muokattavissa, haettavissa, siirrettävissä ja helpompaa käyttää uudelleen, olet paremmin valmistautunut muuttuvaan toimintaympäristöön.
Parannat tuottavuutta ja vähennät jätteen määrää
Kun teknologia suunnitellaan työntekijöiden mieltymysten mukaiseksi ja työntekijöitä autetaan sopeutumaan muutoksiin, suorituskyky ja tehokkuus paranevat välittömästi. Autamme myös hallinnoimaan prosesseista aiheutuvia kuluja etsimällä pullonkauloja ja hallitsemalla resurssien käyttöä. Tämä nopeuttaa toimintoja ja vähentää hävikkiä ja näin parantaa sijoitetun pääoman tuottoa.
Lue myös blogi, jossa käsitellään aihetta otsikolla ”5 yleistä mielikuvaa hallinnoiduista asiakirjapalveluista – ja miksi ne eivät pidä paikkaansa”.
Mikäli hallinnoidut asiakirjapalvelut tai muut tulostamiseen liittyvät asiat kiinnostavat, niin ota ihmeessä meihin yhteyttä. Paikalliset asiantuntijamme auttavat sinua mielellään. Soita asiakaspalvelunumeroomme 0290 009 025 tai täytä yhteydenottopyyntölomake.